Wednesday, July 9, 2008

Dining Out on 24th May 2008


Hmm....lepas lame peristiwe nie berlaku, baru skang nk wat entry :P

Xkesah la...tgu gambo. Asik citer je xde gambo pon xbest ek? :) Peristiwe nie bersejarah sebab untuk pertama kalinye kami sekeluarge kua makan malam kat lua same2 (abah blanje lak tu, ade ahli famili baru lak tu...nyeh3... :P ). Secara tradisinye, famili kami bukan la jenis yg mkn kat lua. KFC atau Pizza Hut pon slalunye beli bawak balik mkn kat umah atau delivery. Besenye, mmg home-cook-meal aa..

Tengok ABC tu...yummii kan!!


Rasenye, hari nie (24 May '08) adalah hari dalam sejarah juga la sebab untuk pertama kalinye abah balik kampung sejak lepas terlantar sakit itu hari. Tu pon sebab anak pompuan sulong paklong kawin. Waktu aku kawin dlu, paklong siap datang tdo kat umh sume. Tu yg xsedap kalu abah xdpt g kenduri anak die tu. Ala2 membalas budi a kirenye. Nasib baik abah ok. Kitorg sume sgt isau sbnrnye. Ye la, takut kalu2 die balik terus terdemam ke sebab siang tu mmg panas sgt, atau kaki die jadi bengkak ke. Alhamdulillah...xde pape. Kaki bengkak skit la kot , kejap. But the rest = ok. Die nmpk sgt hepi hari tu (tho didnt really able to capture it thru photo). Kalu nk ikotkan mmg penat. Tapi die bole lg ajak g makan kat lua, siap blanje tu yg xtahan tu. Ish3...



Tp mmg best aaa. Tambh2 dengan mk & adik2 ku yg pening-happening nih.

Check out d pics!

2 comments :

Siti Fatimah said...

ahahahaha..klaka aku tgk macita....aku nmpk die tu cm skema je ...tak sangke die tu gile2...mak ko senyummm je...mana la tak awet mude...best2....terasa ke bestan nye..:)

tp muke wak cm ngntok je..cm alalala cian nye die..ehehehe..jgn mrh...:D

Ida Chan said...

wak penat gile ari tu. sb lepas g kenduri kat umh paklong aku. wak drive lagi g umh mak die pulak patu baru balik umh mak aku. patu sampai xlame je abah aku dah ajak makan kat lua la pulak...tu yg penyet tu...ahahahah