Wednesday, January 20, 2010

Huahuahuaaaa.....

Huahuahuaaaa....

I'm pregnant!! THE test was positive, and i'm officially pregnant!!!

Sgt3 unexpected. It's unbelievable!!

Aku gigil sey waktu lps test result tu kua. Huhuuu....

Smlm, aku g watson @ anjung. Then, i was like, saje je la kite try test nk, kite bli tester kit murahan sudaa...mcm konon nk menmain test aa (time luqman dlu, siap bli Clear Blu yang mahal gile tu, ish3...).

Then mlm tu, lps abang mandi, was my turn to have my bath. Abang jg Luqman.
Lepas letak mende panjang tu dlm bekas, mule2 ade satu line, then tetibe kua lagi satu line (pitamm). Aku mandi smbil gigil2.



Ikutkan ape la sgt, positip peknen je pon kan. Tp sb sgt3 unexpected, sb konon kalu fully bf bb bole jarakkan anak, n ktorg pon mmg ade practice natural birth control. Tp...nmpknye accident jugak. Dah Allah swt nk bagi, ye tak?

Then lepas mandi, aku turun bawah smbil bawak tester tu (sorok kt blkg). Dah smpai dekat abang, aku letak depan die. Die pandang. Then aku ckp, "abang, ayang peknen!".

Tau die ckp pe? "Padan muke. Tu la kedekut lagi". I was like, eh? (tepuk dahi, pitamm kali kedua).

Huhuhuuu...aku peknen...lagi...

N Luqman, is stilla bb. Jalan pon xtau lg. Ckp apetah lagi. Patut la susu aku susut gile2.....huhuhuuuuu....

Smpai skang, aku still ase xpcaye, n smacam sukar menerime kenyataan. Huhuuu...

Cian Luqman, xpuas minum susu mama lg. Aku sedih....

Aku tau aku patut hepi. Tapi aku jd sgt sedih 4 Luqman. Sgt2 sedih...

Lum puas die bermanje. Aku mcm baru je dpt terime kenyataan yang aku ade anak sorg, nk ade lg sorg??

2 comments :

Siti Fatimah said...

hua hua hua....aku igt lg feeling tu masa aku pregnantkan hafiy...

apa2 mmg igt anak yg sdg bfeed... tp time tu bkn igt psl bfeed..piki cm die tak ckp dimanjakan lg..

and feeling tu berlarutan smpai hafiy lahir... cian hafiy..so skg hafiy sgt melekat budaknya..takmo lepas langsung. firdaus ok skit, dpn rog je die melekat...

hafiy mcm claim balik time2 yg aku abaikan die.. ho ho..abaikan die as in, masa die baby die byk tdo...so aku byk gunakan masa tu utk attend firdaus..... :(:)

Ida Chan said...

huhuuu...btul la ct...

aku ase yg same smpai ilham lahir.

even skang pon, aku akan layan luqman dlu, sb die dh besa n dh paham. aku akan g kt ilham kemudian. sian die...

tp aku tanak luqman ase aku lupekan die lps ade adik baru...

huhuuu..mama sayang sume anak2 mama same je sbnrnye.... :(