Friday, March 19, 2010

3 comments :

cTmaRina said...

aku dapat rasa ape ko tengah rasa ida... ape lah salah nyer time kite sakit nih fokus kat kite barang 2-3 hari... kalo ko ade baca entry aku cinta umah cinta ofis.. lebih kurang gitu lah situasi aku masa aku tak sehat ritu..

susah nyer bile kite ni diharap hubby can read their mind... nak kite faham semua act diorang pastu terima. jangan kate nak buat something sweet for some appreciation to us.. kite buat untuk diorang pon susah nak dengar terima kasih..

tapi kalo hal ofis .. tak makan sampai petang pon takper.. redah hujan ribut pon rela! macam die sorang je yang bekerja dalam dunia ni...

betol tu ida.. married life ade pasang surut . tinggal lagi how strong we deal with it.. bagi aku anak-anak lah penguat semangat..

hope ko sehat and baby too... maybe ko patut cari second opinion, sampai bile asyik nak berulang alik buat test jer..

get well soon ida

iu rf said...

sure hang tgh stress sgt skang ni kan ida.. apepun aku doakan semoga hang ..luqman.. bb & suami sentiasa tenang...sihat.. & sejahtera..

apa yg berlaku adalah satu cabaran buat diri & keluarga .. semua ni nt akan mematangkan fikiran kita semua.. setiap org ada bahagian masing2..

insya allah aku pasti hang pasti leh hadapi benda ni ida.. yg penting niatkan apa yg kita lakukan ikhlas utk Dia.. hati manusia ni Dia yg pegang.. berdoalah padaNya semoga dibukakan hati nya.. supaya dia npk.. tahu & rasa apa yg ko rasa..

aku doakan hang terus tabah ida.. bersabar dgn segala yg berlaku...mgkin ada hikmah sebalik sume ni.. berdoalah... berusaha utk perbaiki keadaan.. & pls don't give up utk mharap drp yg esa.. insya Allah hang boleh ida!!

take care ye.. aku doakan yg terbaik buat hang dan family.. seronoknya luqman nk dpt adikk...tahniah!! =) baru tau...

misshannan said...

ida my fren,

bawak bersabar dengan segala dugaan yang Allah berikan...by the way, congrats on the second baby...tatau pun ko pregnant...

laki ni kdg2 depa ego sampai ke langit..semua asben punya perangai seakan2 sama...kalau kes laki aku...dia bab2 jaga menjaga anak bini mmg tip top...tp dia loudspeaker n suka tinggi suara...kdg2 aku pun sama mcm ko...kita dah buat terbaik...dia main taram dia je nak marah ke apa tak kira oeg keliling...sedih wwoo...lg2 depan mak bapak kita..mana nak letak muka...tp mengenangkan dia berkorban utk keluarga itu dan ini...kita pejamkan mata ja...telan ja apa terdaya..kita ibaratt unta....menerima apa sahaja beban yang tuan bagi...bwk bersabar ida...aku doakan ko selamat dunia akhirat dan sentiasa diberi kekuatan