Wednesday, June 8, 2011

And Then Came The Big Three 'O'


Happy birthday ida!

I feel old...

Starting tday, i'm now in the '3' O's club. There'll no longer 2 on the front..

Hopefully..a year older..a year wiser..

Semoga Allah SWT akan terus memberkati diri ini, dipermudahkan segala urusan, pekerjaan, usaha dan ibadah, dimurahkan rezeki untuk diri, anak2 dan keluarga..n the list goes on and on...

Some trivia...

- shared 3 n a half years of my life with my 'totally opposite' other half, En. Mohd Khairul, whom i loved with all my heart since we met 14 years ago
- dikurniakan 2 putera yang comel, bijak n lasak, Muhammad Luqman Qusyairy n Muhammad Ilham Raziqin
- diam tak diam, dh 3 tahun lbh jugak aku keje makan gaji bermajikankan gomen
- blum ada umah sndri, tapi ada kuarters, tapi xduduk sb wat store je n now dok kt umah parents (ish3..)
- pe lg ek...tah...tu je yg tpk stkt nie sb ngntk..

Pe pun, walaupun secara zahir n materialnye sumenye bese2 je, xde pe yg nk dibanggakn pon, tp Alhamdulillah...aku amat bsyuko dgn apa yg aku ada hr nie n di mana aku berada hr nie. To all family n frens...Thx 4 being there 4 me all this while. Tanpa kalian, aku bkn la seperti yg ada hr nie..

Semoge hari2 n tahun2 slps ini akan lbh baik lg dr yg skrg dlm segenap aspek (chewahh). Semoga bole menten slim n comel kononnye smpai bila2 (:P) n semoga Allah akan terus memberi petunjuk, hidayah dan melimpahkan rahmatNya kepada hambaNya yang amat kerdil dan hina ini. Amin..


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments :

DeLancrettLurpak said...

happy birthday Ida :)

Semoga panjang umur dan murah rezeki yo!

Ida Chan said...

thx mimah...lambat bebeno aku balas komen ko ek :P