Thursday, October 14, 2010

My Current Status...

My confinement was just over..yesterday. Get to wear pants at last, yeahaa! :p Bukan la xbole pakai sluar waktu dlm pantang. Tapi...elok jugak sbnrnye to wear sarong a.k.a kain batik waktu dlm pantang nih. Sb kalu pon xla hard core pantang sgt tp at least, as a way to remind oneself that she's in confinement n therefore menyekat la keinginan diri pe yg patut, esp daripade berjimba n berlasak2 sakan. Senang citer....berpantang la (stakat yg mampu) for your own good.

Ase geli2 lak kaki nie dh xberstokin :P setelah 44 hari berstokin litup..

Stakat hari nie masih mandi air panas lagi, w/pun bukan air daun2..

Aku adelah xsaba nk potg rambut sb rimas, panas n asik lembab je sb peluh dek cuace yg panas skg nih. Maklum la, dok umah, dah lame xg opis :P

Weight adelah kembali ke zaman menyusu luqman dlu, b4 gettg preggie which is 55kg-56kg (awal preggie adelah horror sb my weight flops to 50kg..ish3...)

Skg jugak adelah lbh sronok sb ase lebih bertenage berbanding waktu peknen dlu yg slalu penat2 n letih2 esp towards 3rd trimester..

Okeh...nt update lg k...

7 comments :

DeLancrettLurpak said...

haaa.. tau pun.. dah bunyi cicak dah blog ko ida.. hehehehe.. aku masa pantang pakai short, tapi pakai stoking.. rupa mcm nak gi main golf pulak..hahahah..

upload la gambau baby yekk.. rajin2kan diri anda.. hahahah

misshannan said...

wah...selamat kembali kawanku....
ko gemok ke kurus ke...tetap nampak kurus ring weh...jeles weh...pastu kaki cantekk....hhohoo...bagus2...rumah ko ni dah tak jd homestay...harap ada lampu sentiasa senang aku singgah nanti..

Ida Chan said...

hehehe...ampunkan patik penunggu gua :P Harap2 lepas nie dapat la aku menyempatkan diri update blog. Xsangke btul blog aku nie ade kipas-susah-mati nan berape ketul. ngeh3 :P

Dasat ko mimah dressg gitu. Tapi kalu aku pntg kt umah sndri mkin pakai gitu gk kot :p

Banyak la kaki cantek Cik Hannan oi. Kakiku manyak rambut...muahahaha....

Nk online kne rebut notebook same luqman y gsgt lasak n ske hijack notebook n nenek luqman yg antu men Zuma...ahahahah...

Siti Fatimah said...

ahahahahahaha... klako lak kwn2 aku nih...

roshda said...

yea!!! sudah kembali!!! rindu sgt!!! wah dh kembali cargas.. alhamdulillah dgn semgt baru bersama 2 putera yg comel :D

Ida Chan said...

waaa...nie btul kipas-susah-mati :P ahahaha...acah je. tq da. makin smgt aku lps bace komen ko :)

DeLancrettLurpak said...

aku pantang kat umah mak aku laa.. tapi biasalah aku, aku kan lawyer bertauliah, mak aku malas nak layan ckp aku.. hahahahah