Wednesday, March 30, 2011

I want..i want...i want! 2011 - part 1

The specification details are as follow:
  • 2nd Generation Intel® Core™ i7-2630QM Processor (2.00GHz up to 2.90GHz, 6MB L3 Cache)
  • Genuine Windows®7 Home Premium
  • 8GB DDR3 SDRAM
  • 750GB SATA HDD (5400rpm)
  • Blu Ray™ Combo Drive
  • ATI Radeon™ HD 6570M 1GB
  • 15.6" WLED HD
  • 6-cell Li-ion Battery
  • 1-year Regional Carry-in Warranty
  • Promotion: Upgrade to 2 Years On-Site Warranty (12X5854) for RM38
  • RM3,699

Not bad eh?

5 comments :

Siti Fatimah said...

waaaa wak pt bonus aa ni. aku bonus kuyu tak pat pn nk bli yg extravagant cmtu. sobab eh die nk pi labuan tgk sop kawin.

DeLancrettLurpak said...

aku pun kena gak beli laptop baru ni.. sudah bengong yg ada ni haaa..


yay, wak dpt bonus! sila claim benda best dari suami anda, heheheh

iu rf said...

da beli ke ida..?

kalau ko nk bli lappy or kom next time leh la contact aku.. sbb aku da jd pembekal kom/ laptop skang ni..hehehe :D

ape2 leh contact emel aku

lady_iu@yahoo.co.uk

misshannan said...

wah...best aaa....tinggi imaginasi ko ida

Ida Chan said...

ini wish list daa...btuah la aku kalu dapat tangkap notebook baru kan. tambah btuah lagi kalu ada org mau blikan. tapi nk wat cmane...mkin tidak je, huhuuu...