Friday, July 22, 2011

Crankiness..

Hari nie aku adalah EL. Mlm td Ilham mrgm n xtdo sb asik bersin je. Jgkit Luqman la tu, yg jgkit dr aku..ish3...dh lps subuh baru la die dpt lelap, akhirnye, n so did i. Dh la smlm smpai umah dekat pukul 10mlm. Wat ape lg kalu bkn tnder bodoh aku tu. So semestinye aku adalah pnyet pg ni.

The whole day pn ilham adalah cranky. So did Luqman. Sume pon nk mama..belah due je la mama nie..Xpun ade super power, bole dukung dedue skali dgn slumbernye..mcm abah..

Anyways, kali nie ade update on 'Luqman Says'..

Situation: Sesi menidurkan kanak2. Mama n Luqman dah ada dlm bilik n dh start sesi cool down. Then abah n ilham yg cranky pon masuk..

Luqman : I-hamm..danan nanesh oté..abang tan ade...

~ Sebijik tiru ayat aku. Slalu kalu die nangis, aku msti akan ckp,"Luqman jgn nangis ok, Mama ada nie..".

~ Mama n abah adalah terkedu smbil tersenyum2...terharu okeh. Mmg petah mamat nie, just die pelat je. Haihh la Luqman. Semoga Luqman akan membesa jd anak yg bijak n soleh sayang..amin...

Selamat tdur sume..sweet dream....








- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments :