Friday, September 26, 2008

Mood Raye!

Arini aku ase cerie skit. Sb smlm abang baik (die tebace blog aku ke...hihikkk). Sori la abang...bukan sengaje nk citer2 bagi org bace. Cume nk release ase sedih n kompius n depress tu. Paling2 pon ct je bace. Xpon abang bace. 2 org nie je pon peminat ayg kn :P

Kak chik (kat opis) nie pasang lagu2 raye. Mmg feel raye aaa sni. Nk wat kje pon malas. Patu ade yg pasang lampu lip-lap-lip-lap...Cam best je.. :D

Td pagi ase mual yg agak teruk. Tp stil nasib baik sb blum ke tahap muntah lagi. Tp air liur kua byk gile, patu ase pening sume. Bb kecik dok men 'rasengan' lagi. (R-a-s-e-n-g-a-n tau abang, bukan sharingan. Sharingan tu sape punye? Sasuke, abang die Itaci n Kakashi je yg bole sharingan). Dah la ade taklimat dengan TKSU baru arini kat auditorium. Nasib baik ade teman sekapal sorg lagi, wahida. G la mintak asam kat die, nk bawak bekal, selain bekal vicks. Lame jugak taklimat tu. Best tu mmg la best. Datuk TKSU baru nie bersemangat n berkarisma orangnye. Humble lagi. Tapi bb kecik nie, bile dah penat men 'rasengan' lapo pulak. Perut dah jenuh bunyi kuat gile. Malu dah kat org yg denga. Ish3....

Tengari, g bli nasi kat anjung (hehehe....mmg malu n segan. tp nak wat cmane. kne mkn kalu x, xde tenage nt bb men 'rasengan' pale aku pulak yg terputar2). Patu g cari asam skit. Asam yg bli smlm kat alamanda tu bodo. Ade ke ase masam+masin. Xsedap langsung. Dah la beli sampai 4 paket. sume pon ase same je. Ish3...harap2 yg bli arini ok aa.

Jadinye, dapat la kami mkan nasi skit. Ade gk bau2 tu tp xla kuat sgt. bole la mkn skit2. Ase nikmatnye dpt mkn nasi (walau bukan la sedap sgt pon tp sb dh lame xmkn nasi). patu mkn buah honey dew yg abang bekalkan. Baik sgt, tq cyg.. :D

Kat opis ramai org dok anta email ucap selamat ari raye. Ade jg ase nk anta. Tapi sape la sgt pon yg kenal aku yg xbape nk poplar. Dah duk dlm gue (cubicle) je. Hmm...so kat sni aku nk ucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri n maaf zahir & batin pada sesape juga yg kenal diri nie n terbace blog nie. Kalau ade terkasar bahase atau terase atie, mintak mahap banyak ek. Kaluade termakan terminum mintak halalkan ek.

Memandangkan nie last day aku kje. Isnin & Selase depan aku dah cuti. So tah bile nk ade entry lagi pas nie. Tgu je la..Ade mase aku tulis aaa....

Selamat Ari Raye!

1 comment :

Siti Fatimah said...

Slamat hari raya ida...moga2 raya tahun ni penuh makna utk ko..moga2 sentiasa dilindungi oleh Nya..amin...take care...