Wednesday, January 14, 2009

Sambungan Citer Pagi Tadi...

Aku call BPH balik dlm ko 2 sku. Susah gk nk get thru. Tp akhirnye dpt gk ckp. Cume...still bkn dgn Cik Azma tu sb kononnye die sibuk jmpe pelanggan. Ya betul, yg angkat adalah mamat pg td. Sore die smakin membosan yg xle ditolong lagi. Kali nie dh xpay attention lagi (aku tau nie berdasarkan bbrp soklan trap yg die men jwb tnpa pk byk tp lps tu kne betulkn blk statement die...adoii). Katenye umah dh abis. Bile aku tanye xde ke org yg tolak tawaran ke. Die terus kate xde. So aku pon wat la sore kesian mintak die tolong inform aku kalu ade org yg tolak umah mane2 ke yg bole aku pindah cepat skit. Then die kate die dh bgtau Cik Azma n dorg akn inform aku kalu ade umh yg free.

Hmm...

Aku cube call Pn. Zalina yg call aku smlm. Tp die pkai no. general yg xde org angkat. Balik2 pompuan mesin jawab then lagu then pompuan mesin then lagu. So mmg aku xdpt ckp me die. Sb die yg inform aku pasal umh aku tu smlm kn. Saje je a nk tnye kot2 die bole tanye lg dgn Cik Azma tu ke. Bkn pe. Aku xbape nk puas atie la sb xdpt ckp dgn Cik Azma tu sndri. Aku takut info xsmpai. Sb...by hook or by crook, aku ttp kne byr deposit umh teres sekali dengan surat akuan terima rumah. But by submitting my current letter, aku xle tukar umh dh n kne tgu je la smpai umh no. 64 tu abis diselenggara yg xpasti bile sbnrnye. Guess my best bet 4 now is just to wait a lil longer.

Haish...xske btul la bile tpakse men tgu2 nie. Ase xbest sb sgt mengganggu perancangan2 yg aku dh wat. N in a way...die wat aku sdih gk sbnrnye. Aku nk hepi sb dpt twrn umh teres tu. Tp dgn keadaan umh tu yg xsemenggah pulak tu kene tgu mkin 2 bln sblm dorg baiki & xpasti lagi lak tu mutu baikinye. N mintak tukar umh pon xle (lum bole lagi sb dh xde umh kosong kononnye..). Tp stil by 5 Feb aku ttp kne decide smade nk terima twrn umh teres tu ke tak sb kalu aku xsubmit surat akuan terima n deposit by then, aku dikira tolak tawaran n terduduk la aku kat apartment kenit aku nie smbil Q(kalu aku mohon baru) utk dpt umah teres yg mkin akn amek mase lg 2 thn. Tp pon kalu aku bayar deposit pon umh tu blum tentu siap dibaiki & aku xkn bole tukar ke umh len (if let say tetibe ade umh ter free la pulak lps aku dh byr deposit tu). Adoiii....

Pe patut aku wat? Kalu tanye abg nt mst die kate aku nie pk byk sgt (again..). Dh die bkn jenis yg ske wat decision but sumone has to do it (decision making) rite ? Huhuhuuuu........ :(

Guess i just hav 2 sit on it for a while & see how thing goes... :(

No comments :