Monday, February 16, 2009

Update Gambar...

Hmm...it's been long since aku last letak gmba kn? Well skang ade skit update, ihsan dr my fav photographer :D



Nie, the pic of our old home. Ours was on the 8th floor. Comel, cosy & very practical. Xde nyamuk, senang kemas tp susah nk parkg plus susah nk pindah gk. Ish3...I really miss the view from there. Dari tgkap bilik atau hall, boley nmpk Masjid Putra n tasik. Kadang2 nmpk gondola lalu2, w/pun dari jauh je aa :P Patu nmpk bangunan treasury. Best gk aa w/pun skit terhalang dengan apartment depan umh. Hmm...sume tu tgal memori nmpknye skang :) Kami telah pun selamat berpindah ke umah baru pada 26 Januari lalu. Kunci umh pon dh selamat diserahkn pade BPH pade 12 Feb lepas.

Nie pulak pic of my famili, waktu g anta adikku Mu'adz ke Poli Sultan Azlan Shah @ Behrang. Psah xdpt g sb die teman abah kt umah. Mu'adz daftar diri pada 11 Januari lepas. Waktu nie my bb baru berusia 5 bulan 1 mgu.









Nie pulak gambo waktu aku stay back pade 16 Januari lepas, sebab nk siapkan LNPT, lepas puan (my bos) sound kami PTM2 :P . Kebetulan ari tu aku ade detail scan kat An-Nur, jadiknye aku mintak 'pulang awal'. Sekali dpt news kena siapkn mende alah tu, ari tu jugak2. Makanya, terpakse la abang yg teman aku ke An-Nur, sambung teman aku ke opis balik pulak. W/pun agk 'sukar' nk menyiapkn LNPT tuh sambil kne 'entertain' abg yg kebosanan, selain 'merelakan' diri jadi bahan a.k.a subjek kepada paparazzi xbertauliah nih, akhirnye tersiap jugaklah LNPT ku & anak2 buahku yg 2 org tu pada pkul 9.00 mlm. Ish3...Nasib baik jugak la lepas g klinik tu kami dh bli bekal Domino Pizza siap2. So dpt la aku mengisi perut yg kebuluran, sambil2 siapkan kje :) Ooo ye...waktu nie umo bb dah 5 bulan 2 mgu :)


Tis is my cubicle yg slalu chepah. Xketinggalan botol tupperware besa berisi air masak yg mnjadi 1 kemestian. Dalam lemari kecit yg tebukak tu ade gmba boipren I yg telah diframekan :)


Nie lak sudut barang2 hiasan kononnye. Yg kanan skali tu bunge okid tipu yg nmpk cam betul yg kami bli kat Bird's Paradise kat Langkawi, yang abang kate xde org len nk bli kecuali aku :P


Nie la rupenye org yg sedang tekun wat LNPT sebab nk cepat siap tp sebenarnye sgt xthn dengan tumpuan lensa kamera yg xbenti2 snap kecuali bile kasi org tu pinjam pc kejap supaya die boleh leka men surfing2.


Tangan yangs sdg pegang mouse...


Muke tensen + marah + buhsan sebab xthn kene amek gmba + xsaba nk cepat siapkan kje, tp kne control spy dpt siapkn (my very own first) LNPT dengan baik & sempurna. Ish3...sgt mencabar tuh...


Begini la rupe mulut kecik sedang 'membaham' spicy chicken wings dengan penuh feel...


Aksi sedang mengoffer cameraman yg xbenti2 snap3. Xmo sudah, chicken wing abis tatau...


Hohoho...muke tamak, sedang mencapai cinnastix yg sgt yummy...


Aksi Cinnastix terbang...

- SEKIAN -

3 comments :

misshannan said...

i was wondering...camana ko masuk cubicle ko tu..mcm tak nampak pintu dia....huhu...semangat wat keja sampai 9 malam no....huhu

Ida Chan said...

ehehehe....lupe lak tgkp gmba cubicle. nmpk cm terperangkap je ek :p

depan aku ade satu papan lagi bende kelabu cubicle tu tp xpenuh. tahap 3 sku je, patu bhg atas (1/5 tinggi cubicle) ade cermin. patu ade la die tampal name aku stu.

:p nk kate bilik, xde pintu n xtertutup penuh. tp agk privacy gk a, tmbh2 aku dok belah dalam yg agk tercorok skit :)

tu la pon 1st time aku stay smpai ko 9 mlm...

aisha said...

wahhh cantikk ye gambar nih..bru la aku syokkk sikit masuk blog hg ni...kehkehkeh...aku bercinta la nk pakai lenz baru nih...bru cantik sikit pic nnti..hihihi...wahh taihen keje sampai mlm ni.nasib baik cik abg teman..akachan genki?