Tuesday, June 23, 2009

Dh naik kje. Huhuuu....

Aku dah masuk opis. Sejak smlm. Arin ari ke2. Sgt3 indu kt Luqman. Alhamdulillah, aku masih dapat pam susu untuk Luqman. Smlm dpt dlm 18.5 oz. Arini lum tau lagi. Tp stkt nie dah ade 11oz. Aku kire2, kalu 7 kali minum sehari (3oz each time), Luqman perlu 21oz :( banyak tu...So aku sdg berusaha, pam seberapa kerap yang mampu. Aku sgt3 indu kt Luqman. Dgn pam susu untuk die sambil tgk muke mon2 die as screen saver aku harap dapat redakan indu aku tu. Tu jugak la tanda sayang aku kt die. Berusaha sedaya yang mampu untuk provide susu badan selama yg boleh. Harap sgt xkne out station. Nie baru lg masuk kje. Mase depan xtau cmane. Moge niat murni ku ini diberkati Allah swt. Amin...

4 comments :

aisha said...

wahhh..mama luqman dah naik keje yek..tkpela long,insyaALLAh niat baik tu, insyaALLAh cukupp...jgn lupa mkn tau, tu penting..pastu rajin2 la abik kurma/tamar, insyaALLAH susu lg byk nnti...

Ida Chan said...

thx acha :)

mmg sgt penat sb kne drive jauh. subuh2 sepiee dh kua umh mgrib baru balik. luqman lak mlm2 mmg ske 'bermanje' dgn mama die. mlm td ko 1 bru tdo. mmg sgt penat :( huhuu

harap aku dpt terus bertabah, amin...

misshannan said...

bleh punya ida chan...
cewah...minum air n susu byk2...insyaAllah boleh...chaiyok2...

Ida Chan said...

tq hannan :)

sdg chaiyok2 a nie.. :D