Monday, June 8, 2009

Long awaited update...

Ehemm...

Lame betul xberupdate blog nih.

Puncenye...

1. Aku tersangat la bz. Walaupun xkje, dok umah je. Tapi mane mase aku g tah. But well, of course, melayan Luqman, refill perut yg slalu cpat sgt terase kosong n recharge batery lampu ultraman bile berpeluang (tdo le tu :P )

2. Abah Luqman xupload gmba kt flickr dan seterusnye menyebabkan aku ketandusan gmba utk menghias entry aku nih ( bile la nk dpt bli tpon baru nih. senang skit nk amek gmba luqman n upload ble2 aku ske. xpelu bgantung kt abah luqman lg)

3. Kadang2 bile aku ade mase pree, kompite aku lak telah di'hijack' oleh nenek luqman, wat men game :p (trivia hari ni : nenek luqman ske men game cari barang :P )

Tu la skit sebanyak faktor2 nape aku xupdate blog. But then, nak seribu daye beb. Ckp je la tu sume alasan (eh, tapi tu alasan betul tau!).

Ooo ye...akhirnye smpai gk hari yang tak ditunggu nie. Well, Hp Bday yg ke 28 Ida! (Ish3...wish 4 myself, so vain..). Lantak la vain ke hape. Thanx abang sb dlm ngantuk2 awal pg td (bangun salin pampers luqman) pon sempat wish ayang lg. Next on the list were SengHeng, BankIslam n Jenjobs (sheeshh...kalu kasik adiah xpe gk :P ). N followed by a bday song, sang by my mom n sisters waktu aku turun tangge pg td. N xlupe gk to my another siste, macita yg wish me by sms. Anyways, thanx all. (Huhu...stil...kan best kalu aku dpt henpon. Nak sgt henpon baru :P Tp xmo la yg cikai2. At least bia la C902, N85, iPhone atau yg setaraf dengannye. Echehh, demand xingat. Ish3..)

Ckp la 1 parag pasal bday aku...

Skrg...

Tibe la mase yg ditunggu2...

New updates n pics of Muhammad Luqman Qusyairy (budak yg dh botak (sebulan yg lalu), dh mon2 skang, yg kuat mragam mlm2, kuat minum susu, kuat muak n then minum susu balik, yg rambutnye ala sin chan, yg kuat panas n tambah meragam bile panas n ske sejuk sntiase (ish3), yg dah pandai wat bunyik ai-ai bile nangis, yg dh mule pandai pandang2 n tenung2 orang esp bile denga org ckp2 dgn die dan banyak lg la pkembangan2 baru. Dari 2 mgu ke sebulan 2 mgu nie, mmg byk sgt la pkembangan die.

So layanzz je a gmba2 nih...

(B4 tu, nie ade skit gmba2 lame (xlatest) tp xpenah dipreview lg dlm blog nih)






Gmba2 baru...

Antara muke2 yg Luqman ske wat...






Waktu bawak bjalan kt 'kebon' atuk kat blkg umh. (Bkn la kebun ape pun. Abh aku slalu mrajinkn diri tnm sayur2 kt kawasan kcik kt blkg umh nih :) )








Ahahaha...kne penyet dengan abah die


Well, tats all 4 now. Susah n nk citer byk. Masa terhad. Jeles aku dgn ct yg sgt3 ajin update blog/facebook dsb :P Let the pic tell its story.

- To be continued -

4 comments :

aisha said...

aikk, bru dah wish kt entry bawah tu, rupa ye hg bru updated entry bru..hihi...ape pun otanjoubi omedetou..hihi

Siti Fatimah said...

aku pun otanjoubi amedetou.... wpn aku agak2 je maksud die hepi beday...ekekekekekeke...

aku pn dh kering idea la nk update..kering idea..ketandusan gmbar.... ehehehehehe....

cepat btol bdn luqman naik.... aku ase mcm br je tgk die..sekadar naik pipi ngn isi2 kaki n tgn...ni dgn bdn2 naik..hohoho..tekojuit aku.........tu la penangan susu badan ko ida...ehehehe..smpai ko yg kering..maknanya ko kene mkn baaanyaakkkkk lg..ehehehehe......

lg 1 yg cpt psl luqman ni...rambut die......dlu firdaus dh setahun kot..br la nmpk rambut.....smpai die dh dekat 2 tahun ni br 2 kali potong rambut...hehehe.....lebat plak tu rambut luqman....

gerammm tgk pipi n dagu dia...dh la double chin.. pstu ada terbelah masa aku tgk aritu...ase nk geget...comel2.....mmg upe wak byk la aku ase...hik hik...apa perasaan wak ada seorang bayi muka sebijik dia? hik hik....

ok2...aku tertulis blog kt sini lak...ehehehehe

Ida Chan said...

tq3 acha n ct...korang mmg sgt sweet :D

ohoo...ko nk tulis blog kt sni ek ct, ehehe...gile kuase btul :D

(ele...mcm aku xbese wat :P )

aleen11102004 said...

Peh...semangatnyer luqman nih...bambam...betul kater siti ..sumenyer hasil susu badan....
Kagum aku seh...