Thursday, December 31, 2009

Jumpe lagi tahun depan

Mgu depan aku cutix smgu.

Lamenyee...nk wat ape cuti lelame.

Aku bkn g vacation. Aku just nk pndah blik ke umh kuarters putrajaya aku yg dh lame tgal tu. Asik delay3, skang dh xle delay lg, sb 4 Januari 2010, Luqman nk skolah. Umah tu sume pon lum kmas lg. 2 mgu lps ktorg ade dtg utk vakum n mop lantai n potong rumput n cuci peti ais yg berkulat je (eeeeeurrgghhh...geli+kembang tekak ku mengingatkn peti es itew...nasib baik ade abang encem tolong cucikan (echehhh..hikmat mengampu xingt :P ). Baju2 yg dh berhabuk n berkulat lum cuci lagi. Barang2 yg dh beranak pinak smase aku stay umah mk pon boley tahan byknye. Mostly barang luqman la pon kan. Segale maknenek kete, menan, baju n sewaktu dengannye. Ari jumaat tu pulak aku nk bawak luqman g cucuk (bole la tau bape berat budak mon2 tu).

Lgpun...aku isau luqman wat perangai kt skolah. Jd...kalu in case pape, bole la aku spend mase lame skit ke kt skolah luqman tu. Bole amek die cepat n anta lewat skit, tak terkeja2.

K la...till then. Happy holidays!! C U Next Yer...

2 comments :

cTmaRina said...

Selamat Tahun Baru 2010....

misshannan said...

akhirnya budak ubi tu masuk sekolah...senang aa mama lepas ni...byk masa ngan luqman...selamat tahun baru...apa azam thn baru geng