Wednesday, December 10, 2008

Me n BB - Mgu ke-17...

Haaa....dah mgu ke-17 dah. Ish3...

Jeans aku dh ketat nie :P dah kne bukak butang dh. Men zip2 je skang. Haish...

Abang kate nt ujung bulan kite bole g shopping baju utk aku. Tp smpat ke. Arini baru 10 ari bulan. Lame lagi tu nk tgu dpt gaji. Tp nk wat cmane. Ekonomi xbape nk ok. Bese aa...ckp2 mkn je. Kalu nk bli baju kang, nk bli yg kcik2 jgk. Tu pon dh xmuat. In fact dh lame xmuat. Tp dok muat2 kn jgk aaa... :p

Kete JEH tu pon dok meragam skang nie. Ekon xmo jalan la pulak. Mau pakai duit lagi tu. Kalu bukak tingkap xkene mase kang, terbau asap ke hape2 bau busuk di jalanraya. Ade pulak org tu nangis nk muntah ye abang :P Ish3...Panas toksah citer aaa :P

Raye aji baru2 nie, famili comel aku beraye kat kmpung abang. B4 tu kami kat umh mak (my mom), tp betolak balik pade tengari, sehari b4 raye aji ke umh abang. Kami tdo sane. Tu la 1st time kami tdo kt umh mk abg lps mlm kawin kami kt sane. Ish3...So far, ok je aaa...Cume cam xbape nk meriah (selain dari anak2 buah abg yg mmg sntiase memeriahkn diri msg2) sb dari mlm nk raye tu ujan xbenti2 turun sampe la waktu kami nk betolak balik ke KL smule. Xmo benti2...Mmg ish3 sguh la...

Lagi hape...

Haa...skali lagi abang memanjekan aku dgn game2 (walaupun aku slalu bole je download sndri kt internet :P ). Ari tu die bagi game Madagascar 2 utk men kat playstation. Kali nie die downloadkan aku game Disciple lak, dari episod 1-4. Huhuuu....Gile aku skejap. Mane nk men game 'Orang Kampung' (My Tribe - yg aku download), mane nk men Disciple. Ish3...penat acik dok multitasking, kejap2 tengok 'org kampung' sdg wat pe. Jap lagi sambung men Disciple. Nk wat cmane. Dlu slalu bole tengok Naruto. Tapi skang dh abis tengok yg lame2 tu. Kne la tgu episod baru yg abg akn download skali smgu (Ikot tayangan kat Jepun. Kalu dh tayang baru bole download) . Tu mmg sdih skit a. sb lame sgt nk tgu satu2 episod tu. Patu ending stiap episod saspens lak tu. Mmg tak aci btul. Tambah2 episod Shippuden Special kali nie, yang mane Naruto dh berjaye come out dengan hikmat baru die 'Rasen-Shuriken'. (Nasib baik bb xsmpat tengok byk part tu. Kalu die tiru men kt dlm perut, ish3...haru..).

Ooo ye...lupe nk gtau. Mgu lps...ari ape aku xbape nk igt. Mkin ari rabu kot (waktu dlm week-16). Aku dh ase bb gerak2 (skit) :D Mcm 'toing'..'toing'...Mcm ade org cuit2 tp kt dlm perut. N eversince then, ari2 la aku dpt merasekannye. Plg aktif, smlm :P waktu aku sdg multitasking men game tu la. Ish3...Dlm perut lg dh pndai nyibuk nmpknye. Xpe2...nt kalu die dh kua kite bg die 1 kompite menan ek abang, bia die xkaco kite n kompite kite :P


Hmm....Gmba2 Langkawi abang dh abis letak dlm flickr die (http://www.flickr.com/photos/mdkhai/sets/). Tapi aku blum berkesempatan (malas sbnrnye :P ) nk memblogknnye lagi. Nt la ek. Pelan2.. (Eleh...pelan2 konon. Feel makin lame makin kurg. Tau2 berkubo je nt :P ). Xpe2...bagi sape yg sudi bace blog nie, bole la jgk melawat ke flickr berkenaan, spt di alamat yg tertera td :D

Bohsan sbnrnye ari ni. Xsabo nk balik. Tp nk tgu abg amek msti lmbt :( Nk wat cmane. Kami ade satu kete je. Nk naik bas kang ade yg muntah lak (ngengade la tu). Lgpun, bile lagi nk bermesra-mesraan dgn Abg Montel ku :P Kang dh ade bb kang xbape nk feeling lagi (kene sorok2, takut bb jeles :P ). Pulak tu, hb kesayangan ku tu dh bkorban dh, g tukar dr kje shift yg disukainye kepada kje normal. Cian die, dh tepakse meredah jem tetiap hari (mcm org normal). Ahahaha....cm pelik lak bile wat dlm bentuk ayt. Mcm la org2 len tu xnormal. Ape2 je la.....

K...ckp la tu mrepeks kali nie. Lenkali kite smbung lg. N hopefully, dpt smbung citer2 basi psl me trip to Lgkawi. Cian abang. Penat die tgkp gmba byk2. Kang majuk pulak :P

2 comments :

Siti Fatimah said...

mmm best bc blog ko arini....something fresh.....

sbenanye best sbb dpt tau suar2 ko dh tak muat...muahahahahaha
jeles tgk ko kuruss je..ahahahaha

takdela..sj je...

i mean..cam cite ko tdo kt kg tu..cm cite ko main game tu...cite bb ko toing2.....cite wak keje normal...very fresh story..something new and pleasant....kn kn? hehehehehehehe

Ida Chan said...

Ooo...mknenye citer aku b4 nie bosan aa ek? :P

hmmm....xpe2...komen je sukati ko. sb aku tulis pon sb ko (n wak n hannan) bace n sbuk suh aku update. xtau nk tulis ape aku mrepek je la :P

anyways korg...tenkiu sgt sb jd pmbace setia! :D