Thursday, December 18, 2008

Nk mkn Burger Prosperity!

Bosan ek tengok, balik2 title story pasal pekse undang2 bodo tu :p

Hmm...tp mgu nie mmg aku bz gilaks. Stat dari hari senin, alhamdulillah, bb makin baik. Die bagi aku wat kje, xpening2 @ sakit pale cam dlu dh. Last sakit pale teruk hari ahad kot, sb balik umh mak naik kte kunin kami yg xde ekon tu. Ish3...mmg horror. Sakit pale, nk muntah sume ada, smpai nangis...hahaha... Nasib baik abg dh anta g bikin. Lege la skit...

Mgu nie bz gilaks...kje byk gilaks...huhu....xcempat nk tulis blog w/pun kadang2 macam ade mende nk tulis. Nie pon aku time-out jap sb penat+bosan (aik..baru ko 11++ dah penat :P ). Lapa sbnrnye..bese aa bb jap2 nk mamam.

Aku nk citer pasal smlm. Lps opis aku ajak abang g Alamanda. Better g smlm sb arini sume org gomen dpt gaji, kalu g Alamanda mmg sesak nk mampus2 aaa. Patu aku mkn McD. Mkn burger Prosperity. Bajet xsedap tapi cam ase nk try bile teringatkan Hannan kate die dh g mkn. Sekali macam sedap la pulak. Skang aku tgh lapa nie. Ade apam n pisang n oren je kt aku skang. Kan best kalu aku sdg mkn Prosperity tu. Nyum3...

Cume yg xbesh nye hrge burger tu mhl la sgt. Satu set bole smpai 13++. Satu burger je pon dh RM8.80. Ish3....

Huhuu....nk mkn burger prosperity... :(

Nt petang nie abang blikan lagi ek abang ek...

3 comments :

Siti Fatimah said...

nk mkn burger prosperity jugak...uwaaaaaaaa...

abang wak bli kan aku skali ekk.... ehehehehhee.... ;p

Ida Chan said...

ahahahahaha......bole2...aku bole suh wak blikan utk ko same. tp ko kne dtg putrajaya jemput burger tu :P n jgn lupe bawak bersame bantal strawberi ku...heheheh

Siti Fatimah said...

ahahaha..baik aku call delivery boy je...ahahahahahahahahhahaha

harap2 sabtu ni dpt jmpe ko....

amin..... :D