Monday, January 3, 2011

Entry tensen


Pagi ini, aku adalah super ngantuk.

Tdo yg terhad dan terganggu tu satu hal la kan...

Gerak dari rumah, tepat 6.13am.

Smpai di car park, 6.45am.

Punch in di opish, 7.02am.

Kenape awal sgt? Aku WP2 yg masuk pukul 8.00am.

Sebab...

Tahun lepas (mgu lps sbnrnye), dorg kecoh2 kate parkg basement nie dh xle diakses oleh pencacai2 like me :P Hanya untuk org2 yang dah direserve saje, yang gred 48 ke atas, or OKU or anta anak kt taska di Parcel E or dah berkhidmat 35 tahun ke atas, bla3~

So...

went to park my car kat parking space sekangkang kera kat blkg E14 tu yang majoritinye berlabel KKM (ikotkan tak la kcik sgt tptnye tp bile dibahagikan dengan ratusan/ribuan umat yg kje dalam Parcel E nie...mmg harus la jd kangkang kera je kan).

Aku parkg tepi tangge, yang terdekat dengan kua dari car park tu..

Dah la macik yang park kete sebelah aku tu asik la stare2 je kat aku mcm la aku nie hambek parking bos die gamaknye. Mmg la aku prkg kt space yg ade label KKM. Tp bkn ade reserve plate no. pon.

Then i went to thru the basement entrance n saje try swipe opis ID aku n...mmg penghadang tu xbukak. Nasib baik aku xgamble masuk je basement tu pg nih, kalu sangkut td sia2 je, ish3...

Mahap la ye, entry kali nie adelah ngarut skit. Pale aku tgh pening+ngantuk nie....

No comments :