Wednesday, January 12, 2011

PEMBETULAN!!


Ini adalah entry basi, kesinambungan kepada Entry Tensen.

(Ya..ya...aku patut post entry nie lame dlu. Tp atas sebab2 yg xdapat dielakkan, ianya telah tersadai lame sbg draft. Yeay rite..)

Pada hari kejadian, mmg kecoh la pasal parking2 tu kan. Ramai yang xbawak kete ke opis. Suh laki hantar la. Naik bas la. Sian weh, aku tengok member opis aku angkut anak die naik bas sb nk anta taska kat sini. Ingat lg tak antara syarat utk dapat parking yang aku ckp hari tu - org yang hantar anak ke taska di Parcel E. Well rupenye ayat tu tak lengkap. Ayat penuh adalah, Suami DAN Isteri yang bekerja DAN menghantar anak di taska di Parcel E.

Nampak DAN tu? (Geleng2). So, member aku nie pon xlayak jugak...

Ase geram, n ase kejamnyeeee.

Skali dpt pulak tau ade budak2 baru yg bole masuk parkg @ basement tu. Ape lagi, ajak member depan cube g check la sama itu palang nk masuk.

Try swipe, sensor bertukar ijau. Tp palang xmau naik. Trus ase geram lagi. Xaci ade org bole, ade org xbole.

Then kecoh2 lagi.

Member blkg cube try call admin, nape ade org bole masuk ade org xle. Skali admin ckp patut masih bole sbnrnye.

Aik..Laaa....kalu bole nape xbgtau kan. Wat naya org je. Tak baik tau.

Tapi kami masih lum puas hati. G try swipe same budak cube blkg tu pulak. Same jugak. Skali die kate mungkin kne ade kete lalu baru bole sb die ade sensor kete asenye. Fine. Kami tunggu kete lalu. Nasib baik xlame, ade kete datang. Konon baik hati, tolong swipe la utk akak tu (padahal saje je nk test kad kan..).

Tadaaaa...sekali palang tu bukak daa....

Adoiii...geram la geram....

Skang geram sb nape admin xwar2kn mende nie. Sian org2 yg teraniaya. Haihhh...

So, esoknye, aku start parkg balik ke basement macam bese. Walaupun xde designated parking, and parking umum pn xbyk. Stakat block2 kete org n tolak2 kete tu mmg lumrah. At least masih la boleh n ade tpt nk letak kete.

Tapi smpai bile??

Admin dah sebar emel to all, mengatakan bhg yang berkenaan akan menangguhkan perlaksanaan penguatkuasaan tempat letak kereta basement nie ke satu tarikh yang akan dimaklumkan kelak.

Haihh...lagi bape lame bole parking sini pon aku taktau laa..Sehingge tu, xyah la nk susah2 pk. Teruskan je la idup seperti bese..

No comments :