Tuesday, August 2, 2011

Dilemma... - Part 2

Alhamdulillah...td baru je dpt berita, trip ke Singapore akan ditunda ke lps raya. Kalu x, Selasa depan die la tarikh bertolaknya..

Yeahuuu!!!!

Gembira tak terkatenye :D

Alhamdulillah...sgt3 syukur n lega. Dpt la kami berpose dgn lebih tenang n aman.

Aku baru je dpt terima kenyataan yg aku kne ostesen jauh. N pelan2 sdg wat psiapan berdikit2, baik dr segi fizikal (as in brg2 n kelengkapan) n mental (meninggalkn si askar2 kenit dgn En. Boss). Ternyata Allah punya perancangan lain yg lebih baik utk hambanya ini.

Pd aku, kita perlu pk positip. Cara mana pon InsyaAllah aku xrugi. Xdpt pegi kalu, dpt la aku bersama2 dgn famili comelku, melayan n membelek dorg setiap hari dgn cara n kepuasan yg hanya aku sendiri je yg faham.

Kalu pegi sekali pon, mungkin ada kebaikannya utk aku, dpt menimba ilmu n melihat tempat org. Keluar skejap dari dunia tempurung aku yg kcik nie.

And...

Another news..mungkin xjd ke Singapore. Instead, mkin ke Korea. N die akan wat bersekali dgn trip ke Europe, tp jd 2 group. Satu ke Korea, satu ke Europe. Sape dpt ke Korea, xdpt la ke Europe. (Harus la trip Europe tu jd trip utk boss2 ja kann...)

Apapun...terima kasih Allah...sesungguhnya Engkau itu Maha kaya dan Maha mengetahui....


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment :

wawabunny said...

selamat bejalan lepas raya! :)